måndag 14 februari 2011

Fryser

Inatt har inte varit en bra natt. Huvudvärk och frusen. Emma kom in till oss inatt och jag brukar alltid ha svårt att sova när hon ligger nära för att jag tycker det blir för varmt. Men inte inatt, då kröp jag närmare henne för att jag frös så jag skakade.
Inte blev det bättre av att jag har vaknat två ggr inatt och hela handen har varit bortdomnad. Superläskigt! Som sagt, ingen bra natt. Jag skulle ha åkt in till stan idag och fikat med en vän men jag fick ställa in det.
Nu har jag precis tagit en huvudvärkstablett och ska krypa ner under täcket i soffan och försöka sova en stund.
Jag fryser fortfarande och känner mig allmänt dassig idag. Men det kan ju bli så när man har sovit för lite, så jag tror att lite sömn till kan göra susen.

Idag är det Alla hjärtans dag och det firar vi med hämtmat ikväll och myser hemma.
Emma fick paket idag när hon vaknade och hon blev så glad lilla hjärtat.
-Det är hjärtans dag, sa hon.
Och sen fick vi en bamse kram av henne :)

Det värmer i mammahjärtat. Men, det som värmer mest just nu och som gör mig väldigt lycklig och glad är smset som jag fick av min son igår kväll där det stod:
-Jag älskar dig!
Tre små ord som betyder oehört mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar