fredag 25 februari 2011

Fredag

Resan till Sthlm blev ju som sagt inställd men vi har fördrivit dagen bra ändå.
Idag på fm åkte vi runt och fixade lite saker. Bl a så var vi på Stadium och köpte oss nya joggingskor. Japp, ni läste rätt, joggingskor. Se´n om jag joggar det vet jag ju inte än, men jag har iaf ett par joggingskor ;)
Emma fick oxå ett par nya "snabba" skor. Ett par rosa Nike som hon är sååå glad över.
Vi var på McDonald´s och lunchade och så köpte vi helggott på Tokiga Ture.
Vi kollade oxå efter en ny mindre och enklare sittvagn/sulky till Emma men vi inte riktigt vad vi vill ha.

Nu ikväll är mams, paps o en av syrrorna här. Just nu sitter vi och har soffhäng och tittar på Big brother. Vi har käkat raclette, spelat yatzy, och kollat på Let´s dance.
Jag börjar bli småtrött för Emma vaknade extremt tidigt idag, 06.30, mitt i natta ju!
Finns risk för att hon vaknar lika tidigt imorgon för hon somnade strax efter 19 nu ikväll.

Lina o Amanda ska ta med Emma på lite äventyr imorgon. Dom ska till Max och Leo´s lekland. Emma kommer nog ha jättekul. Fast jag tror att Amanda kommer ha roligast ;)
Micke o jag ska vara hemma och rensa och fixa lite här hemma.

Nähe, nu måste jag vara lite social. Jag får svarta blickar av mina gäster ;)

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar