onsdag 23 februari 2011

Tom i magen

Oj, vilken natt. Jag har spenderat mer tid på toaletten än i sängen. Magen började "bubbla" igår kväll och jag hann inte mer än somna förrän det började köra rejält och jag fick springa skyttetrafik på toan.
Antingen så var det nå´n magsjukebassilusk som ville ut , eller vad det maten jag åt igår eller så är det min vanliga mage som spökar.
Nu mår jag bättre, bara lite matt o trött och nå´t kg lättare :)

Nu ska jag försöka dricka en kopp kaffe. För hur kass jag än är i magen så måste jag ha kaffe annars funkar inte min kropp förövrigt. Huvudet bultar sönder o jag blir på uruselt humör.
Sen ska vi ha en städdag här hemma innan mannen drar till jobbet, Emma till mormor o morfar ( hon ska sova där ) och jag ska ut o käka.

Emma var så söt nyss. Hon kryp upp i min famn och så sa hon:
-Hej mitt lilla hjärta!

Emma är en väldigt kärleksfull liten tjej. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar