söndag 27 februari 2011

Sovmorgon

Ja idag fick jag en lååång sovmorgon. Vaknade inte förrän 10. Det är länge det, iaf för mig. Nästan för länge ( aldrig är man nöjd ) , det är ju snart lunch liksom?!

I går blev vi spontaninbjudna till Cissi, Adam och lille Vide. Vi körde hämtmat, åt alldeles för mkt chips o godis ( iaf jag ) tittade på Melodifestivalen och hade en väldigt trevlig kväll.
Barnen lekte, busade o skrattade ihop. Och precis nyss sa Emma:
-Det var jättekul hos Vide.
Jag blev givetvis enormt bebissugen när jag höll lille Juni, 10v. ;)

Idag skulle vi ha gått på 3-årskalas hos Meja men det blev inställt pga kräkarsjuka. Hua!
Pratade med syrran förut och där hade även hennes lilla Meja haft besök av Mr.Kräk inatt.
Iooouuu! Hoppas han inte kommer hit och knackar på. Jag vägrar öppna. Mr. Kräk är en av mina värsta ovänner!!!

Istället för kalas idag så ska vi hem till fam. Hultén på fika och Emma och jag stannar även kvar på middag när pappa MU drar o jobbar. Trevligt!
Vi har det så bra som har vänner som bjuder in oss lite här o var ;)
Vi borde nog bjuda hem några snart oxå. Jag tycker det är kul att ha tillställningar hemma.

Nähe...påklädning och lunchfixning!

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar