torsdag 10 februari 2011

Kök

Idag har vi varit och kollat på kök. Tror vi har en bild framför oss nu iaf. Lantlig stil. Vitt, dock inte kritvit, och mycket lådor.
Men nu har vi lite saker att kolla upp. Vi vill ha spisen på ett annat ställe, måste kolla om det funkar med fläkt osv och så vill vi ha ett avlångt fönster över diskbänken om det går.
Ååå jag såg så mkt fint idag. Ska bli så kul att renovera o inreda ett helt nytt kök.
Sen ska vi ha middagsbjudningar hela tiden. Bara säg till om ni vill komma ;)

Nu har jag ätit en semla. Mumsigt värre! Ikväll blir det bara lite lätt att äta för mig. Stekt Halloumi på ruccolabädd. Gott i gott gott!
Kvällen blir lugn, som alla andra kvällar :)
Jag ska bara gå ner i källaren och kolla upp lite loppisgrejer. Mamma sa förut att vi ska stå på loppis en helg i mars. Kul! Hoppas man blir av med lite "skit".

Jag tror jag håller på att bli fullständigt galen. Kalmar golfklubb har ett erbjudande nu, om man blir medlem innan 1 mars så bjuder dom på grön kort. Jag funderar på att bli medlem. Jag, Malin Susanne Unger funderar på att börja spela golf. Helt sjukt!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar