söndag 20 februari 2011

Perfekt!

Känner på mig att det här kommer att bli en härlig söndag.
Började dagen med sovmorgon. Fick kaffet serverat när jag vaknade. Underbart!
Pillan frågade om jag ville hänga med till Modehuset. Svar: Ja!
Micke kör oss dit, svärmor hämtar.
Svärmor har med sig fika och följer med hem till oss.
Ikväll ska vi göra hemmagjord pizza och se Solsidan.
Sen ska vi se på film.

Perfekt söndag med andra ord!


Gårdagen var inte så dum den heller. Hade en väldigt trevlig kväll hos fam. Hultén. Gott att äta, dricka och många härliga skratt. Precis som vanligt!
Kan väl inte påstå att jag tyckte melodifestivalen var nå´n höjdare. Men jag är glad att Eric Saade gick vidare så att jag kan se honom i Globen ;)

Hoppas ni får en lika bra söndag som jag ska ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar