tisdag 1 februari 2011

Melodifestivalen

Jag o Pillan funderar på att hoppa över en resa till solen nu i mars- april och skjuta fram den lite och då istället kanske åka till Sthlm och gå på Melodifestivalen, finalen i Globen.
Så nu letar jag hotell, har hittat billigt med coopkortet , och så har jag hittat biljetter till finalen på blocket. Men som sagt...vi kollar runt lite så får vi se vad det blir.
Hittar inga bra resor i April där man kan garantera sol. Jo, till Egypten iså fall men vem vågar åka dit??!!
Däremot finns det bra resor till Turkiet härifrån Kalmar i Juni så det lockar mer just nu. Och då har man ju hunnit få pengar tbax på skatten oxå.
Men vi får se. Det är kul att sitta o söka o leta runt lite på nätet. Man behöver ha nå´t att se fram emot.
Micke åker till Spaninen på golfresa i April och då kommer det lilla barnet fram i mig:
-Jag vill oxå göra nå´t :(
Hihihi!
Ska till Pillan på torsdag på lite käk o "babbel" kväll då kan vi planera mer.

Vilken soft förmiddag jag har haft. Nerbäddad i soffan med datorn på magen :) Härligt.
Nu ska jag masa mig upp o ta mig nå´t att äta sen försöka vila en stund till innan lillskruttan ska hämtas på dagis.
Har lovat henne att vi ska fika när hon kommer hem. Vi ska ha picknick inomhus :)

Resten av dagen/kvällen blir lugn. Kycklingsallad på menyn och massa bra serie på tv. En bra tisdag med andra ord!

Mannen frågade om han skulle köpa med semlor hem efter jobbet. Nå´t gott till kaffet. Men jag sa nej. Ångrar mig nu men SNÄLLA ge mig styrka att avstå semlan.
( Micke om jag ringer eller smsar dig så SVARA INTE )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar