tisdag 1 februari 2011

Det blir aldrig som man har tänkt sig

Ändrade planer. Mannen får inte sluta jobba vid 17 som det var tänkt. Kris med personal på jobbet så han fortsätter jobba till midnatt. Blir ett långt pass. Men nu kan jag iaf inte få hem en semla även om jag hade tvingat honom ;)
Men sen så ändras planerna på torsdag oxå. Det gör mig lite irriterad. ( läs: MYCKET! ) Jag skulle ju till Pillan. GAAAH! Men jag får kolla om hon vill komma hit eller så får jag o Emma åka dit. Inga problem med att ta med Emma dit såklart men hela grejen var ju att jag skulle få lite Malintid. Men äh, mannen drar ju in pengar så det är väl bara att gilla läget o vara tyst.
Förmodligen ändras fredagens planer oxå *sur*.

Nu ska jag ordna en picknick med Emma. Vi ska lägga ut en filt i vardagsrummet och fika lite. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar