lördag 19 februari 2011

Lördag

Började dagen med ett lass löst bajs. ( hoppas ingen äter samtidigt som dom läser ) Emma och jag gick upp för att äta frukost och mysa lite framför Playhouse Disney.
Jag hör hur det "bubblar" till och säger splash i blöjan. Den var så full så det rann brevid. Jag fick duscha av henne i badkaret. Hua!
Hon är kass i kistan helt enkelt. Jag hoppas bara det beror på något hon ätit för om maginfluensan är på intågande så bryter jag nog ihop.
Hon har inte bajat mer så jag hoppas det bara var "det" som skulle ut.
Bajsblogg...sorry!

Solen skiner och himlen är blå, det känns nästan som vår. Fam Unger kanske skulle ta en promenix innan kalaset idag? Det vore mysigt!
På schemat idag är det 12-årskalas och sen middag med vänner. Mysigt!

By the way, maten från gamla Örjans kebab var riktigt god. Tror stället heter Kebabben nu.
Vi å pastasallad med kyckling. Mumsigt värre och jag fick total matkoma efteråt för det var ingen liten sallad direkt.

Nu har mannen vaknat och jag tror att innan vi gör nå´nting annat så ska jag ta en liten powernap!
Tycker det är så skönt att få krypa ner igen, bara en liten liten stund.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar