lördag 12 februari 2011

Babsan

Ja men herre gud, vad tänkte dom på när dom tog med Babsan?! Skulle hon/han ha representerat Sverige i Eurovisonvsong contest?
Hoppas på bättre bidrag nästa vecka. Det måste ju bli en bra blandning när vi ska titta i Globen :)

Nu ligger fam.Unger utslagna på soffan. Emma ligger oxå här och sover med sitt täcke o kudde. Det får man göra när det är helg.
Hon tyckte det var jättemysigt att få ligga här och somna hos oss. Gosfia. Hela kvällen har hon överöst oss med kärleksförklaringar. Härligt!

Trots att jag tog en powernap innan så är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Är seg och tung i huvudet och jag tror att jag måste vika ner tidigt ikväll. Spelar ingen roll att det är lördag när min kropp och knopp skriker efter sängen.
Man är ju ingen ungdom längre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar