söndag 6 februari 2011

Söndag=vilodag

Ja idag blir det inte många knop här hemma. Snarare en dag i slowmotion. Oj vad seg jag är.
Vi var inne hos grannarna, åt o drack och hade det trevligt. Tittade på melodifestivalen men jag kollade inte jättenoga. Dannys låt var en frisk fläkt och blir nog en hit. Men jag gillade Pernillas låt. Den var mysig!
Men som sagt, jag behöver höra låtarna igen, tittade inte så noga igår.

Idag sov hela familjen till 9.30. Riktigt härligt! Så nu har vi haft förmiddagsmys, suttit i soffan och ätit frukost framför tvn.
Pyjamasen är fortfarande på. Men nu ska vi försöka rycka upp oss och ut o gå en runda.
Solen skiner, fåglarna kvittrar...nästan lite vårfeeling. Härligt!

Idag känner jag mig, trots lite bakiskänsla, väldigt glad. Lyckliga Malla helt enkelt :)
Så jag ska passa på att njuta nu, jag vet ju hur snabbt det kan vända.

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar