onsdag 2 februari 2011

Fuskbyggarna

När man ser det programmet så blir man ju rädd över att renovera sitt hus.
Tragiskt att det finns så´na lurendrejare där ute och synd om människorna som drabbas.

Men jag är inte orolig. Vi har hittat en klippa som vi ska ta hjälp av när det gäller köket. Han var även inblandad i vår tvättstuga och den är vi supernöjda med.

Mmm just det, köket...hur ska vi kunna bestämma oss för köket? Jag tycker man letar, kollar och funderar så nu snurrar det så många olika bilder av kök i huvudet så jag kan inte tänka klart. Beslutsångest!
Vi behöver nog lite hjälp av nå´n som kan ge oss massa bra tips o råd. Nå´n som känner sig manad att komma hit o titta på vårt kök o ge lite ideér? Välkommen i så fall. :)
Eller så kan vi oxå bli hembjudna till lite olika människor som vi inte varit hos förut och så kan vi spana in deras kök :)

Ungdomarna är hemma så nu har vi haft fruktstund ;) ( käkat fruktsallad )
Vi pratade om att gå på bio tillsammans med dem nå´n kväll. Vore mysigt!

Näähe, nu ska jag krypa under täcket med min man och vänta på att favvoserien The Pacific ska börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar