söndag 13 februari 2011

Söndag

Sovmorgon idag. Hela familjen sov till 8.30 ( förutom sonen som sover ÄN...hm...) och jag fick ligga kvar längre och gick inte upp förrän kaffet o frukosten var klar. Härligt!
Efter frukost tog vi en promenad till Josse för en fika.
Väl hemma igen hade mannen förberett lunchen så nu väntar vi bara på att den ska bli klar. Gutt!
Jag har lite smått huvuvdvärk och känner mig inte i toppform. Känner mig kraftigt less på min hand och börjar känna mig lite stressad över vad som kommer sägas på fredag. Gips igen? Operation? Skena? Jag har hört så mkt skräckhistorier om skadade handleder så jag känner mig lite smått rädd.
Är less på gipset som är i vägen hela tiden. BLÄÄÄ!
Lite , lite gnällMalla över mig idag.
Vill eg bara krypa ner och sova.
Men...det får jag göra ikväll när Emma har somnat ;)

Nu ska jag äta mat sen ska jag lägga mig på soffan och slappa innan mannen drar till jobbet.

Ps. Glöm inte Solsidan ikväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar