torsdag 11 oktober 2012

@work

Jag gick till jobbet nu ikväll. Eftersom jag slarvar med gymbesöken så känns det iallafall bra att få någon form av motion.
Ikväll kändes det lite tufft att dra och jobba.
Hade hellre velat vara hemma och mysa med fina ungdomarna och Emma.
Tog en så fin bild på dom när dom låg i Emmas koja och sjöng och skrattade.

Det såg så mysigt ut.
Men sonen vägrar vara med på bild här på bloggen så jag får respektera det helt enkelt! :)

Är så underbart att se Patric och Emma tillsammans. Han är så otroligt fin mot sin lillasyster.
❤❤❤


Jag känner mig inte i toppform. Är seg och magen protestesterar.
Hoppas natten flyter på någorlunda smärtfritt och när jag går av imorgon ska jag njuta av 5 dagars vila. Jag ser fram emot att sova!

Imorgon kommer det en krönika igen. Fast att jag vet vad det står så känner jag mig ändå nervös. :)

Jag har lite andra grejer på gång med skriveriet.
Jag ska bara våga!
VÅGA CHANSA OCH VINN!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar