fredag 19 oktober 2012

Planering

Frukost och planerings"möte" med mannen.
Vad händer närmaste veckorna, hur jobbar vi, barnvakt till Emma när det " krockar", möten, läkarbesök, utbildningsdagar, umgås(???)...
Logistik på hög nivå!

Och så ska jag hinna skriva krönika till Östran och så lite annat "skriveri" som jag jobbar på. But I like it!!! :)

Som vanligt vaknar jag upp trött.
Har sovit minst åtta timmar inatt men det känns som noll!
Men efter några koppar kaffe så ska nog "gnäll-kärringen" vakna till liv. :)

Nu ska familjen klä på sig, uträtta ärenden och sen köra till Öland för en lunch hos svärmor.
Eftermiddagen blir nog rätt soft. Behöver vila opp min gamla kropp så jag orkar jobba inatt :)
Fast det är klart jag orkar, ville bara gnälla lite :)

Jag trivs på mitt jobb och när jag väl är där så går det bra MEN att jobba 13 timmar vaken natt och sen kanske bara få in igen 3-4 timmars sömn dagen efter, det sliter! Och tro mig, jag försöker sova mer men det går inte.


Ha en härlig fredag och njut av helgen och det fina vädret som utlovas.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar