söndag 28 oktober 2012

Loppis

Jäklar vad kallt det är. Fryser så jag skakar. Svinkallt både inne och ute.

Kaffe, tända ljus och en tjock kofta på. Är inte alls sugen på att gå ut och skrapa bilen.
Fast det är ett nödvändigt ont om jag ska ta mig någonstans.
Ska hämta syrran och en kompis till henne och så ska vi åka på loppis.
Fast denna gången ska jag inte sälja, bara titta! :)

Jag har sovit så gott hela natten och känner mig ganska utvilad.
Var bara vaken en gång inatt och det var när Emma vaknade och ropade efter moster Lina.
Hon funderar och tänker nog en hel del på det här att hon snart ska åka.

Söndag idag då. Förutom loppisturen så tror jag det blir en väldigt lugn dag. Ungdomarna kommer hem. Tror Patric ska börja packa lite smått. Bara några
dagar kvar tills planet lyfter mot Thailand.
Fy fanken så skönt dom kommer ha det!
Avis? Om jag är!!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar