måndag 22 oktober 2012

Camilla Läckberg

Mina nya vänner är nu Camilla Läckberg och Loreen.

Man kan verkligen få till drömmarna.

Jag var på en kryssning själv med Emma och Camilla Läckberg var där med sitt barn. Vi började prata för att hon var imponerad av min gamla ryggsäck. En Salomon rygga. (???!!!!)
Hon ville fota den till sin man Martin. Hon tyckte den var kult.
Så började prata och hade superkul ihop.
Framåt kvällen när Loreen hade uppträtt så hängde hon oxå med oss och vi hade en sjukt rolig partykväll!

Jag vet hemlisar om Camilla nu,vi är bundisar.Men my lips are sealed.
Ingen ide att ni ringer mig Hänt Extra!!!

Frågan är: Vart var våra barn när vi festade?
Varför hade jag en Salomon ryggsäck? Herre gud, vart fick jag det ifrån? Har inte sett nån på flera år?
Jag är glad att jag hade en iaf, för nu fick jag ju "lära känna" Camilla.

Hahaha som sagt, man kan få till det i drömmarna.
Jag hoppas innerligt att den blir sann.

Man kanske borde börja med att skaffa en Salomonväska?




Om ni känner för att tycka synd om mig så tycker jag att ni ska göra det. Iallafall lite...Jag är tok förkyld!
Men inget stoppar mig från att åka in till stan och luncha med "Gotte" och Lovisa!
Mat måste jag ju ändå ha!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar