lördag 20 oktober 2012

Ledsamt

Sitter på jobbet och gråter.
Hade lite tid över och tänkte att jag skulle gå in på bloggar jag inte läst på länge.
Har följt Elisabeths blogg, en mamma med cancer som bloggat om sitt liv.
Hon var med på tv, tror det var ett inredningsprogram som gjorde iordning deras hem.
Hur som helst så har jag läst hennes blogg en längre tid.
Hon var så stark och ibland när jag gnällde över småsaker brukade jag gå in och läsa hennes blogg för att inse att jag hade små bekymmer.

Hur som helst så var det ett tag sedan jag läste hennes blogg och nu finns hon inte mer. Nu har hon somnat in...
Kan inte låta bli att gråta.
Jag kände henne inte personligen men det blir på något vis lite personligt ändå när man har följt någon en längre tid, även om det bara var genom en blogg.

Hoppas hon har funnit frid nu och slipper ha ont.


Hur som helst så har min jobbnatt gått bra och nu är det bara 2 timmar kvar innan jag får gå hem ,ca 2 1/2 timme kvar tills jag ligger i sängen och ca 12 1/2 timme kvar tills jag sitter på Gröna stugan.
Kämpa!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar