fredag 19 oktober 2012

Pianist

Misstänker att vi har en framtida pianists. Emma gillar verkligen att spela på pianot när vi är hos hennes farmor.
Pianot står redo att flytta hem till oss när vi vill men min man gillar inte riktigt den idén.
Men om Emma fortsätter att tycka om att spela så misstänker jag ändå att pianot så småningom hamnar i vår källare :)

God middag och fika hos svärmor och en runda i köpstaden innan vi åkte hem.
Nu ska Emma och Micke ut och cykla. Jag slappar och laddar för jobb.
Ser fram emot morgondagen. Först ska jag sova och Emma ska på teater med farmor. Sen ska hon passas av moster Lina eftersom jag och Micke ska ut och äta på Gröna stugan med Gotte och Lovisa.
Mys!




















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar