onsdag 10 oktober 2012

Barnmisshandel

Sitter på jobbet.
Läser Aftonbladet och får kramp i mitt hjärta. Hur sjuka människor finns det i vår värld?
En mamma som limmar fast en 2-årig flickas händer mot en vägg för att sedan sparka och misshandla henne tills hon blir medvetslös. Varför? Jo för att flickan inte klarar av att gå på pottan.
Fan så arg jag blir. Och ledsen.

Jag måste sluta läsa sånt där. Jag blir så upprörd.
Kan inte få det ur mitt huvud!

Hoppas någon straffar den sjuka människan så att det gör väldigt,väldigt, väldigt ont.
En olidlig smärta skulle alla barnmisshandlare utsättas för!



Som sagt, jag är på jobbet och har det för tillfället ganska lugnt.
Jag gick till jobbet nu ikväll.
Skönt med lite motion och så behövde jag rensa tankarna lite.
Ska dock inte gå hem imorgon bitti när jag slutar, jag får skjuts.

Bara 7,5 timma kvar tills jag slutar...





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar