tisdag 16 oktober 2012

Ledig tisdag

Fick sovmorgon idag. Men fast att jag sov till 9.30 så kändes det som att jag skulle kunnat sova flera timmar till. Ständigt denna trötthet.
Tror familjen bär på lite bassilusker oxå för alla nyser och snörvlar.

Mannen är och äter lunch med en polare, Emma och jag har haft mamma på besök, hunnit med en cykeltur, varit ute i trädgården och nu är det pysseldax.
Jag ska jobba lite framför datorn oxå men annars blir det nog ganska så lugnt idag.

Imorgon blir det desto mer på schemat. Möte med jobbet, nytt schema ska göras, sen ska jag in till stan, uträtta ärenden och äta lunch med Sara, och så hem och vila lite innan det är en jobbnatt igen.
Lediga dagar går alldeles för fort!!!

Emmas framtida jobb kanske blir som kläddesigner. Idag klippte hon till sig en egen kjol. :)










Ingen brist på fantasi hos detta barnet iallafall :)

Nähe, undra om jag skulle njuta lite av denna lediga tisdag...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar