onsdag 24 oktober 2012

Grey's Anatomy

Bra låt i slutet av Grey's...


"Well I won't back down
No I won't back down
You can stand me up at the gates of hell
But I won't back down"

/Tom Petty

Japp och så grät man en skvätt till idag då. Nu var det till Grey's.

Tidigare idag grät jag till både Pippi och Kajsa Kavat.
Pippi när hon är ensam på julafton och Kajsa Kavat när hon får en docka i julklapp.
Sen grät jag när det var Nybyggarna och en skvätt till när Emma sa:
-Gonatt mamma. Jag älskar dig mest i universum.


Jag har alltid varit känslosam och haft lätt till tårar men senaste tiden har jag varit extremt känslig.
Gråter för minsta lilla.
Tidigt klimakterie?

Inte nog med att jag gråter hela tiden, jag är konstant pinkinödig.
Skvätter lite hela tiden.
Vaknar även på natten och måste gå upp och kissa. ???!!

Fy fan för att bli gammal...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar