onsdag 24 oktober 2012

Lotta på Bråkmakargatan

Nu tittar vi på Lotta. Och Emma är så lycklig över att hon har en egen grisbjörn som heter Bamsen.









Lotta är verkligen en av mina favoriter.
Och tant Berg, hur underbar är inte tant Berg?



Nu har vi inte gjort annat än legat i soffan och sett film. Jag har liggsår!
Men det har varit en lugn, skön och mysig dag!

Nu är det dax för lite middag.
Hamburgare och bröd till Emma och hamburgare med sallad till mig.
Det funkar!

Men tro inte att jag har glömt chokladen...Det vattnas i munnen bara jag tänker på det.
Att man kan vara så beroende? Snarare besatt skulle jag vilja säga.
Men det är ju så gott!!!

Om jag var tvungen att välja mellan min man och choklad så skulle jag välja... ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar