lördag 27 oktober 2012

Go'morron

Jahopp här sitter jag i min ensamhet och dricker kaffe på jobbet.
Jag klarade av denna natten trots huvudvärk,nästäppa och svid i ögonen.

Äsch, det är inte synd om mig.
Insåg när jag fick lönen att jag har det ganska bra.
Visst, ingen lön man hoppar i taket av men med tanke på hur några nätter jag jobbar på en månad så får jag väl inte klaga.

Och nu mina vänner, nu har jag och Emma höstlov.
Jag har bytt bort nätter så om 2 timmar när jag slutar så är jag ledig 10 dagar! :)

Emma ska på bio med moster idag. Dom ska se Tingeling och Emma har längtat så mycket efter detta :)

Jag ska sova i några timmar sen blir det lite fix innan våra vänner Fam. Hultén kommer på middag.
Känns bra att få bjuda dom för en gångs skull. Dom bjuder alltid hem oss men frågan är, hur ska vi kunna laga nåt som ens är i närheten av alla goda maträtter vi har ätit där??? Panik!

Ännu mer panik är att bilen är helt
"frostig". Måtte den har hunnit "tina opp" innan jag slutar jobba för jag *ååka ente skrapa!

Ha en riktigt härlig lördag och njut av varje minut

*orkar inte


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar