söndag 21 oktober 2012

Gröna stugan

Vi hade en fantastisk kväll igår.

Först "bubbel" och tilltugg hos P.
Gottfridsson.
Sen en trevlig sittning på Gröna stugan med otroligt god mat och dricka.
Skumpa som fördrink.
Förrätt: Getost med inlagda päron på en bädd av rödbetor, sallad och valnötter.
Huvudrätt: Röding, kapris, rödbetor (i spagettiform )och potatismos.
Och gott vin till det
Efterrätt: Kaffe och en chokladpralin. (Nougat och havssalt)

Satan så gott det var. Allt var verkligen super. Trevligt sällskap och väldigt bra service.
Men förätten toppade nog ändå allt.
Munorgasm de luxe!

Vi hann även med en drink, Mojito, på Lilla puben innan vi åkte hem.

Tack Micke, Lovisa och P.G för en väldigt trevlig kväll igår.
Tack lillasyster Lina för att du passade Emma. Hon är väldigt lycklig över sakerna ni hade pysslat med här hemma :)
Och tack min älskade son för att du var "taxi" åt oss. ❤

Vaknade upp tokförkyld. Det började igår att jag blev täppt i näsan. Jag trodde det var vinet för av vissa viner kan jag bli lite täppt, hur konstigt det än låter.
Men nu inser jag att jag är attackerad av bassilusker.
Täppt och halsont.

Har nu haft en mysig morgon/förmiddag med en lång frukostsittning.

Idag blir det trädgårdsfix, besök hos syrran på fika och lek och ikväll får jag sällskap av bästa ungdomarna. Mannen ska dra och jobba.

Härliga söndag!




















Hahahahaha. Ingen kommentar!




Partner byte :)






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar