fredag 19 oktober 2012

Så sant, så sant...

"When someone walks out of your life, let them. They are just making more room for someone better to walk in."

Lite sena kvällstankar. Plötsligt en dag så bara inser man vissa saker...


Nu är det sovdax. Imorgon är det en jobbnatt igen och med tanke på hur lite jag har sovit idag så hoppas jag på en hel natts sömn.
Jag känner mig enormt sliten.

Sa till en vän nu ikväll att hon skulle vara rädd om sig. Tänka mer på sig själv, stressa ner och göra saker hon mådde bra av.
Svaret blev, inte ordagrant men ungefär, att det borde jag oxå göra. Hon har rätt!
Det är så lätt att säga till andra hur dom bör göra.

Jag är verkligen värdelös på att ta hand om mig själv.
Måste bättra mig på det. Mina barn behöver sin mamma mååååånga år till.
Iallafall till att baka :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar