torsdag 11 oktober 2012

Jag blir galen...

...när Emma rotar fram kläder i sin garderob. Det är alltid kaos i hennes garderob numera.
Men det är svårt att bli arg på henne när hon kommer ut och visar upp dagens outfit i köket.
Lägger huvudet på sne, ler och säger:
-Jag vinner för att jag är finast klädd på hela festen.





Idag har jag ingen bra dag. Är så trött så att ögonen går i kors.
Om jag ska fortsätta sova dåligt när jag har jobbat natt så kommer det gå utför för mig.

Jag jobbar inatt igen så det är bara att bita ihop.
Har inga problem att vara vaken på natten faktiskt utan det är sömnen efteråt som är svår att få till. Och när man ligger efter med några timmars sömn är men helt enkelt inte som man ska.
Jag hamnar i nån konstig dvala.
Trött, matt, darrig, illamående, och orkar knappt prata.
Energin flödar inte om man sä.

Men nu jobbar jag bara inatt sen är jag ledig 5 nätter. Då ska jag väl ändå ha tid att vila upp mig lite.
Idag kommer bästa ungdomarna hem.
Dom ska passa Emma några timmar tills Micke slutar jobba.

Tur att vi har alla snälla runt oss som kan ställa upp när våra arbetspass "krockar".

Undra om man skulle gå ut på en promenix och suga i sig lite energi av solen?!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar