tisdag 30 oktober 2012

Umgås

Det är precis vad vi gör nu, umgås!
Emma är utlånad till moster inatt så vi är ensamma hemma.
Vi har precis ätit lite. Vi körde hämtmat, jag tog en kebabsallad så nu har jag matkoma och är totalt orörlig.

Jag har ju gått brevid på ett ställe idag och det gick jättebra. Ska gå brevid en gång till sen kan jag börja hoppa in där.

Resten av dagen har jag mest farit omkring känns det som.
Ikea, Modehuset, hem, hämtade ungdomarna, körde dom och packningen in till stan, hem igen, plock och fix, iväg igen och lämnade en sak till sonen som han hade glömt, iväg och hämtade mannen på jobbet, hämtade mat och så hem.
Nu ska jag inte göra ett jota mer idag. Bara ligga i soffan och se på film.

Känns lyxigt att ha barnfritt.
Ser fram emot en HEL natts sömn!

Imorgon åker sonen till Thailand. Det känns sådär!
Jag får huvudvärk bara jag tänker på det. Det där med att ha myndiga barn...

Nu ska jag njuta av kvällen!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar