måndag 22 oktober 2012

Mitt nya liv

Jag glömde helt bort att mitt nya liv skulle börja idag. En snäll vän påminde mig på facebook.( Tack Helena. Jag har inte ett dugg dåligt samvete nu. Inte alls...hehe )
Tyvärr så hade jag då redan bestämt lunch på Ming med min man, "Gotte" och Lovisa.

Det var otroligt gott. Jag kanske åt en portion för mycket bara. Det blir lätt så där.

Nu dricker jag en väldigt god latté på Waynes coffee med min man.



Men... Jag SKA bli bättre på att tänka på vad jag stoppar i mig.
Jag ska inte äta godis och chips i veckorna. Inte ens choklad till kaffet. ( Hjälp! )
Och jag ska minska ner på kolhydrater.
Och faktiskt ska jag bli bättre på att gå till gymmet. Kortet ska inte bara ligga och damma.

Jag måste göra det här, inte för att gå ner i vikt, men mer för min hälsa. Jag mår bättre och är piggare när jag tränar och äter rätt!

Försöka går ju iallfall och det tänker jag absolut göra.
Men jag längtar redan till lördag....CHOKLAD!!!

Kan inte träna nu på ett par dagar. Det är ingen undanflykt, absolut inte, jag är verkligen genom förkyld.
Men en liten promenix ska jag nog orka med.

Kämpa!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar