torsdag 25 oktober 2012

Snoriga familjen

Här snoras det på för fullt.
Totalt igentäppt och sprängande huvudvärk.
Men det känns alltid värst på morgonen så med kortisonnässpray och Treo ska det nog blir bättre.

Jaaaa, jag vet. Treo är inte bra!
Nu pratar vi inte mer om det...

Emma är mycket piggare. Ingen feber och beter sig precis som vanligt.
Är nog mer jag som skulle behöva VAV. Vård av vuxen!

Emma ska vara med bästa ungdomarna ikväll när jag ska på Make up stores klubbkväll med syrran och Helena.

Krönikan för imorgon är nu inskickad.
Är rädd att det ska bli nån reaktion från nån känslig sur läsare imorgon men som sagt, chefen har godkänt och berömt även denna gång :)
Missa inte att köpa tidningen imorgon!

Och för er som tycker jag lämnar ut för mycket om min man, han läser ALLTID min krönika och godkänner den innan jag skickar in den.
Likaså här i bloggen. Vissa saker jag skriver frågar jag honom om det är ok att jag skriver.
Så nu behöver ni inte fundera eller prata mer om det.
Capish?

Det regnar ute men jag fick höra att det kan komma snö idag.
Snö?
Jag har precis vant mig vid att hösten är här.

Ååå att man aldrig kan få vara glad!







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar