måndag 29 oktober 2012

Sandy

Läskigt med stormen Sandy i USA. Min syrra ska åka till New Jersey om två veckor. Tack gode Gud för att hon inte är där nu. Då hade jag dött av nervositet!

Nu har hoppat i säng. Klockan är ställd på 7.30. Jag ska iväg och gå brevid på ett ställe imorgon där det kan bli aktuellt att hoppa in och jobba lite extra.
Min gode vän Ramona ska vara min mentor imorgon. Spännande! :)

Eftersom Micke börjar jobba vid 11 imorgon ska Emma vara hos mormor på da'n. Sen ska hon vara kvar där hela kvällen och natten. Moster Lina ville "låna" Enma lite.
Med andra ord har jag egen tid imorgon eftermiddag och kväll. Vad sjutton ska jag hitta på då?

Städa garderoben kanske. Det ser ut som om stormen Sandy har gjort ett besök där,kan man sä. Kaos!

Behöver även åka en runda till Ikea och bunkra upp i ljusförrådet!

Och så ska jag skjutsa sonen och resväskan in till stan.

Om jag hinner ska jag passa på att skita oxå när man äntligen kan få göra det ifred.

Go natt!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar