tisdag 23 oktober 2012

Utbildning

Jag försöker ladda och hitta energi för att dra iväg på en dokumentationsutbildning.

Svårt att vilja göra något annat än ligga kvar i sängen när man är tokförkyld.

En dusch och sen iväg och hämta en arbetskompis för att sen dra vidare för att även möta upp en annan.
Utbildningen är bara två timmar. Det ska jag väl orka snora mig igenom.

Lilla prinsessan är oxå förkyld så i eftermiddag blir det soffhäng med filmmys.

Visst fanken, jag måste skriva en krönika oxå. På fredag är det dax igen.

Just det, för er som undrar,mitt nya liv innehöll gröt och ägg till frukost. Inget bröd.
Duktig tjej!
Det kommer gå bra det här!

Igår kom en inbjudan för adventmys en helg i december hos våra vänner Fam.Forslunds i Stockholm.
Jag längtar redan. Skönt att ha något att se fram emot i detta gråa och trista rusk.

Nähe, nu blev det helt plötsligt bråttom....
Hej då!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar