onsdag 17 oktober 2012

Tsatsiki

Hur har din dag varit?

Jag har haft en väldigt bra dag.
Möte på jobbet som flöt på bra. Vi hade lite schemaprat och alla verkade nöjda.
Är en bra grupp jag jobbar i. Inget trassel eller krångel. Alla ställer upp för varandra. Skönt!
Jag har erbjudit mig att jobba julaftons natt. Är hellre ledig dagen innan julafton, juldagen och på nyårsafton. Julafton firar vi ändå tidigt , på kvällen åker sonen till sin pappa och när Emma har somnat kan jag likaväl jobba.

Bytte bort en dag i v 44 så jag blir ledig hela veckan. Mysigt! Då får Emma och jag lite höstlov!

Vi bokade även in julfest/show på Brofästet som hela gänget ska gå på. Kul! :)

Jag har haft en date med min goa vän Sara. Lunch och lite babbel. Det behövdes! Träffar Sara alldeles för sällan numera!
Lunchen var supergod. Åt på Skafferiet. Pasta med gyros, tomatsås och tsatsiki.

Jag har gått en runda på stan och fixat lite till en Halloweenfest vi är bjudna på.

Nu ska vi snart åka och hämta mannen på jobbet, hem och käka middag och sen ska jag ta en powerwalk till jobbet!

Ha en bra kväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar