söndag 7 oktober 2012

Tjejfest

Vi hade en väldigt väldigt väldigt trevlig kväll igår.
Hade "hyrt in" killar som serverade och som spelade och sjöng för oss :)
Jag tror oxå att "må bra" -påsen uppskattades av tjejerna.
Vi avslutade kvällen med dans på Harrys, en kebab vid centralgrillen och så skjuts av bästa ungdomarna hem.









Innehållet i goodiebagsen:




Mattias och Linus serverade och underhöll





























Min man och hans golfgäng vann sin årliga golftävling och Helena fick känna på pokalen :)






Jag fick otroligt fina presenter och blommor igår. Värre än jag fyllde år ju :) Tack älskade vänner!




























Fick även vin men som jag redan hunnit ställa ner i källaren och choklad som numera är uppäten :)

Mådde inte så bra i morse när jag vaknade.
Fick vara vän med toastolen ett par vändor i morse. Hua!

Smsade mamma och hoppades på lite sympati men icke sa nicke. Hon påstår att det var självförvållat. Pffffth....
Och att man ska tänka på morgondagen. Vem f**n tänker på morgondagen när man har kul?




Tack ännu en gång alla inblandade ❤

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar