måndag 8 oktober 2012

Lycklig

Härligt att vakna upp en måndags morgon och känna sig glad och lycklig.
Har fortfarande ett härligt rus i kroppen efter en lyckad helg.
Känner mig lyckligt lottad över vännerna jag har runt mig och framför allt över min fina familj.

Ska försöka gå tillbaka till detta inlägg nästa gång jag har PMS och avskyr allt och alla och bara vill packa väskorna och dra. Hahaha

Nu kommer snart en vän till mig och ska hämta Emmas säng. Hon ska ha den till sin lilla tjej och vi ska äntligen ta tag i att skruva ihop sängen vi köpte för...eh...väldigt längesedan. Den har stått och dammat i källaren men plötsligt händer det och nu så är det dax!

Så idag blir det en fix och trix dag i Emmas rum!
Måste väl även jobba lite framför datorn ikväll. En ny krönika måste lämnas in i veckan.
Och så borde jag hinna med gymmet oxå...Pjuuuh!

Men vi tar en sak i taget.
Nu skruva säng!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar