tisdag 23 oktober 2012

Torka aldrig tårar utan handskar

En otroligt gripande serie.
Har precis laddat hem sista delen på Via-play.
Ska se den nu och vila på soffan en stund.

Har varit på utbildningen. Var lite segt att sitta där. Hörde knappt ibland. Huvudet är som ett vakuum.
Känner mig faktiskt inte alls pigg så det ska bli skönt att krypa mer under filten en stund.

Ingen choklad eller sött än så länge idag. Tog bara en kaffe i pausen på utbildningen.
Och till lunch gjorde jag mig en sallad med, oliver,avokado,kycklingbitar,gräddfil och kebabdressing.



Ganska så nyttigt. Är väl såklart socker i kebabdressingen men så hård orkar jag inte vara.

Ikväll ska vi göra varma
mackor men en gång om dagen måste jag få i mig kolhydrater i form av bröd, pasta, potatis eller ris.

Men faan vad jag vill ha choklad. Är som besatt. Tänker på det hela tiden. Choklad...choklad...choklad

Det är en kamp varje gång jag öppnar kylen men näpp, jag ska inte ge upp. På lördag får jag ta en bit. Ja en hel chokladbit om jag vill det!
Allt går om man bara vill.
Vissa saker måste man bara kämpa lite extra med.

Och jag tänker en dag i taget, det går lite lättare då!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar