torsdag 25 oktober 2012

Jag vann!

Jag vann en sminkning på Make up store. Wiihooo!
Jag älskar verkligen deras klubbkvällar. Trevlig tillställning och väldigt mysig personal.




Elin bjuder på gott att dricka








Fina Helena. Otroligt fotogenique!


Vi försökte ta en bild på mig oxå men jag var så ful så den raderades av sig själv.
Ja, jag säger du det. Ibland blir jag rädd när jag ser mig själv!

Imorgon är det fredag. Då blir det familjemys innan jag ska dra och jobba.
Fredag innebär oxå att det bara är en dag kvar till lördag och chokladen ska smälta i min mun. Mmmmm...


Men för varje dag som går så kommer vi även allt närmare Linas avresa till USA!
Jag klarar inte att tänka på det för då börjar jag tjuta...

Nu blir det tv och te med ungdomarna!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar