onsdag 31 oktober 2012

Man tager vad man haver

Emma ville vara en kanin.
Med mitt smink och ett par tillklippta öron så blev hon en söt liten kanin.
Som sagt, man tager vad man haver!



Jag sitter och försöka jobba/skriva lite men med en dotter som babblar oavbrutet är det svår att få nåt gjort.

Vi har haft Sara och Theo här på besök. Lek, bus, mellis och fika.
Mysigt!
Emma ska gifta sig med Theo säger hon. :)
Ja vi får väl se hur det blir. Vem vet. Hon får bra svärföräldrar då iallafall. Och Theo oxå för den delen hahaha :)

Klockan är inte ens fem men tittar man ut så känns det som mitt i natta!
Inte konstigt att man gäspar och är trött när det blir mörkt så tidigt.
Borde göra nån nytta här hemma
men nää jag orkar inte.
Jag skiter i det helt enkelt.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete"


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar