onsdag 24 oktober 2012

Kvinnligt?

Emma ska gå på bio med sin moster på lördag.
Nyss kom jag in i hennes rum och hon höll på att ta på sig andra kläder.
Kläder jag för den delen knappt visste att hon hade i garderoben.

-Vad gör du Emma?
-Jag provar lite som jag tänkte ha på bion på lördag.
-Ok...går det bra?
-Ja, men det var lite kluriga knappar.

Hjälp!
Provar kläder till bion? Och flera dagar innan?
Det där måste vara kvinnligt.
Men att det börjar vid 4-års ålder.

Är det mitt fel tro?

Jag stod ju förut och funderade på vad jag skulle ha på mig imorgon på Make up stores klubbkväll.
Men det är ju bara en dag innan och jag provade aldrig...jag tänkte bara ut en outfit typ.

Stackars barn som redan har såna bekymmer...




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar