onsdag 16 maj 2012

Vi ska faktiskt ut i dag...

...min lilla man och jag. ;)

Vi ska ut och käka på Stars and stripes och samtidigt kolla på FF-matchen.
Har faktiskt inte alls varit på humör i dag och känner fortfarande av att nå´t är på G i min kropp. Men just nu så känner jag mig lite piggare och ser fram emot lite kvalitetstid med min man. Vet även att det är en hel del andra roliga people ute. Bland annat har vi finbesök i stan av Mr.Tobbe Holms.

I dag har Emma och jag haft en mysdag. Jag har struntat helt i att plugga idag. Har inte orkat eller haft lust. Får ta igen det i morgon. Vi har varit på lekplatsen och haft picknick, filmmys och även målat med vattenfärger.

Jag var som sagt uppe innan tuppen i morse och drog till gymmet. Tog mig igenom två pass och överlevde. Visst var dett jobbigt men inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Är i af stolt över mig själv som tog mig dit så tidigt på morgonen och körde järnet.
*Klappar mig själv på axeln*

Nää, nu måste jag hoppa ur myskläderna och försöka göra en drastisk make over.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar