torsdag 24 maj 2012

Hipp hurra...

...för mamma idag!
Idag fyller mamsen 53 år.( tror jag det är iaf. Hon fick mig när hon var 15 så det borde inte gå att räkna fel...)
Dom kommer snart hit för vi ska fira hemma i vår trädgård. Är så fint väder och vi har lite mer plats.

Vilket underbart väder vi har. Det blev sommar direkt. Hoppas verkligen det blir en sån här varm, solig och härlig sommar.
Men glöm inte smörja in er och sitt i skuggan emellanåt. Bränn er inte!
För några år sedan hade jag ett sår,i pannan,som aldrig ville läka. När jag hade haft det ett år och gick till läkaren för att jag trodde det var eksem så visade det sig vara hudcancer.
Det är bortopererat nu, ärret är jättefint och syns knappt MEN det uppkom av att jag någon gång i mitt liv har bränt mig.
Läskigt!

Nähe, en isatte och läsa Kalmarposten innan folket kommer.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar