måndag 7 maj 2012

Glassbilen

Fick ett sms idag om att jag var dålig på att uppdatera bloggen :) Sorry...har bara haft fullt upp. Ska inte hända igen. :)

I lördags var jag med och fixade en överraskningsfest för en vän som har fyllt 40.
En riktigt lyckad, rolig och trevlig fest blev det.
I går umgicks jag med mina barn, var även en runda på McDonald´s med Emma och syrran.
Emma är inte så pigg och har varit hemma från dagis idag. Krupphosta, hes, hängig, lite täppt och svullna ögon. Misstänker faktiskt lite allergi.
På tal om allergi så fick sonen ett kraftigt allergi och astmaanfall sent igår kväll. Han fick ingen luft överhuvudtaget. Läskigt! Men lite medicin gjorde susen. Tycker så synd om honom för han lider verkligen av allergin.

Idag morse var jag på gymmet och körde gymcirkel och en stund på bandet. Om ett par timmar ska jag dit igen för ett indoorpass.
Har spenderat hela dagen i trädgården med att måla och även tvätta fasaden.
Vet inte vart jag får min energi ifrån men jag har fortfarande ilska som måste ur min kropp så jag jobbar på som satan för att inte få ett utbrott ;)

Nu var vi nyss och köpte glass från glassbilen så nu har vi en väldigt lycklig tjej här hemma. Inte jag då, utan Emma. Jag är ingen glasstjej alls. Jag är en kaffetjej jag :)
Nu får det bli en islatté, sol och lite studier.

Ha en härlig måndagskväll


Har i helgen, pga av några incidenter, ännu en gång insett att alkohol bara gör mer skada än nytta...tyvärr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar