lördag 26 maj 2012

Man slutar aldrig förvånas

Vad är det som händer? Ibland kan man se det allra märkligaste när man är inne på fb. Ja jisses, jag säger då det. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Begriper ingenting??!! Men den ena är falskare än den andra. Tragiskt!

Likaså när det gäller Eurovison song contest, begriper inget där heller, vissa låtar är total katastrof!!!
Snälla...Loreen måste vinna, det fattar väl alla?! Tycker Danmark hade en bra låt oxå.

Vilken dag det har varit idag. Jag är totalt utmattad! Våra vänner Fam.Håkansson/Johansson har varit här på lunch/fika och även hjälpt oss med lekstugan.
Vi hämtade in den från grannen och det som såg ut att bli total katastrof när vi skulle "lyfta" över den, slutade trots allt bra. Nu är den på plats, inredd och klar. Det är mycket att göra på den. I morgon ska vi köpa färg så den kan målas och i sommar ska vi måla den invändigt och även måla möblerna. Men det är ingen brådska. Det viktigaste är att rusta upp den utvändigt.
Emma är jätteglad över sin stuga och jag är övertygad om att hon kommer spendera många timmar i den.

Nu har vi bara källaren som ska inredas till gästrum samt en pysselhörna till Emma sen börjar vi komma till rätta här hemma.
Skönt!
Fast man blir ju aldrig riktigt klar när man har hus. Finns alltid nåt att göra. Pjuuh!

Nähe, ryggläge intages NU!


(ber om ursäkt för att bilderna hamnar i helt fel ordning. Blir alltid nåt knas när jag bloggar från mobilen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar