tisdag 22 maj 2012

Krögers

Har varit iväg och käkat på Krögers ikväll med ett par tjejer. Mysigt!
Ingen drack någon alkohol, blev bara vatten för oss allihop. Det känns bra att man kan ha trevligt och kul ihop utan alkohol.

Nu ska jag faktiskt inta ryggläge och SOVA.
Hoppas på att slippa surrande flugor, en snarkande man och att Emma sover hela natten.
Jag måste få sova. Får panik annars.
Dessutom ska jag upp tidigt imorgon. Kl 06.30 ringer klockan. Ska upp och äta frukost innan jag ska till gymmet och köra två pass. Gymcirkel och Indoor på schemat.
Du söte gud, varför utsätter jag mig för detta? Jo, för att om man vill vara fin får man lida pin.

Varför kan en del äta hur mycket gott och onyttigt dom vill utan att gå upp ett gram? Varför kan en del se perfekta ut utan att behöva anstränga sig ett skit?
Usch så orättvist livet är ibland.
Men ja e inte bitter...Nää hu nä! :)

Puss och gonatt!




1 kommentar:

  1. Åh, så mysigt! Jag har inte varit på Krögers ännu för säsongen. Det är sommar helt enkelt att sitta på deras uteservering.
    Som tur är ;-) är de få som kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt. För oss andra vanliga dödliga så är det slit på gymmet eller inte äta något gott alls. Pest eller kolera :-D

    SvaraRadera