fredag 25 maj 2012

Morgonrutin

Jag läser alltid tidningen till kaffet på morgonen , alltid... Men inte idag, nää för då fanns det ingen tidning i brevlådan. Vi har dessutom både Barometern och Östran eftersom mannen jobbar på en av tidningarna så antigen har h*n som delar ut tidningen fått hjärnsläpp och missat vår brevlåda, eller kanske rent av ville jävlas med oss, ja eller så har någon snott våra tidningar. Men vem fan snor en tidning?
Tänk att ett litet I-landsproblem, som utebliven tidning, kan ställa till det rejält på morgonen.

Spelar ingen roll att det var lätt att ringa och felanmäla och att vi får en tidning utkörd. Jag vill ha min tidning NU, till morgonkaffet.
Annars blir jag en tjurskallig "kärring".
Det är väl inget ovanligt i och för sig...

Ska verkligen bättra mig. Har gnällt alldeles för mycket senaste tiden.
Vet inte hur jag ska skaka av mig det där jäkla gnället som bubblar i mig.
Gå ner i källaren, skrika och sparka på kartonger el slå på box-säcken hjälper inte längre.

Men... Ett träningspass på morgonen brukar hjälpa lite iaf så jag drar iväg och tränar nu sen njuter jag av fredag och solen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar