torsdag 17 maj 2012

TOM

Ja, det är precis så man kan beskriva min hjärna idag...tom...tom i bollen helt enkelt.
Jag sitter vid datorn och ska skriva på en uppgift men jag får inte fram ett enda ord. Jag har stirrat 20 min på en tom sida nu...Kul!
Får lägga ner tänkandet en stund hoppas att hjärnan blir lite mer effektiv av lite kaffe och choklad.

Hade en väldigt trevlig kväll med min man i går. Uteservering, sol, gott att äta och dricka och så mötte vi upp ett gäng grabbar som var ute. Jag var ensam tjej men det var inte helt fel. Alla boysen för mig själv ;)
Det var en lugn kväll och jag känner inte av alls i dag av att jag drack något i går. Jag tog förvisso bara två öl ute.

Men i kväll ska jag på flaskan igen :) Har bjudit hem syrran på lite samkväm. Tänkte bjuda på kycklingsallad och ett eller två glas vitt.
Mannen jobbar så det ska bli trevligt med lite "sällis".

Tänkte gått till gymmet i dag och sprungit på bandet men jag hoppade över det tog faktiskt en powerwalk.
Fast jag sprang mest. Gick faktiskt bra att springa och jag blev knappt trött.
Nu är det inte långt kvar till Magganloppet så jag måste sätta lite fart med springandet.
Måste ju testa att springa 5 km snart.


Nu under tiden som jag har skrivit så har "hjärnsläppet" släppt lite och vips så skrev jag en krönika och skickade till Maggan Graaf :)
Hoppas bara att jag kan fortsätta ha lite skrivflyt nu så att jag kan göra klart min uppgift oxå.

Måste hinna kolla på en film med min dotter oxå. Har lovat att vi ska fika och se på Tingeling...igen. Det är dumt att lova. I af till en tjej som nästan aldrig glömmer utan gärna påpekar att man har lovat. Fast det verkar som att hon har glömt att jag lovade att vi skulle baka äppelmuffins oxå. Pjuuh! Hoppas hon inte kommer på det helt plötsligt. Har verkligen inte tid att baka. Måste verkligen börja tänka på vad jag lovar!!!

Ha en härlig dag allesammans. Känns som att det är söndag men det är ju bara torsdag. Fast en söndagstorsdag kan man ju sä :)

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar