onsdag 2 maj 2012

Gräddtårts yoghurt

Dagen har varit lite blandad. Träning, Indoor 30 min och 20 min på "bandet". Måste ju få upp flåset rejält nu om jag ska kunna springa på Magganloppet och dessutom komma levande därifrån :) Och så behöver jag komma i min bikini som av nån konstig anledning har blivit mindre sedan förra året. Krympt i tvätten? Jag fattar ingenting?! Hm...
Jag brukar inte tycka det är speciellt trist att shoppa nytt. Men i dett fallet vägrar jag. Jag SKA komma i min bikini.
Kaffe hos mamma, fix i trädgården, storstädning, lek på lekplats, studier och ilska...fick tillbaka en uppgift som jag var tvungen att göra om eller iaf komplettera på. Fan oxå men jag hade det på känn. SlarvMalla.

Förra veckan var positiva veckan, denna veckan känns som om det kommer bli en gnäll vecka.
Har en jäkla massa gnäll i kroppen som måste ut.
Som tur är blir det en kort vecka. Redan torsdag imorgon.
Ska upp tidigt imorgon till Malkars och gymma av mig lite gnäll :)
Blir mycket träning denna veckan. Är uppsatt på pass imorgon, även fredag och lördag. Bikinin, here i come!





Magiskt god yoggi

Skåpet jag har målat. Det var mörkbrunt innan. "Shabby, shabby, shabby" :)



Bilder från vår mysiga dag igår













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar