onsdag 23 maj 2012

Gnälliga familjen

Om ni inte vill läsa gnäll eller få negativ energi så får ni nog sluta läsa, typ NU. Idag är jag gnällMalla, gnällmamma, gnällfru...helt enkelt en jävligt gnällig människa!

Är så less. Jag gör och gör och gör. Jag ger och ger och ger men när fan ska jag få uppskattning?
Åååå vad trött jag på allt idag. Vill packa min väska och bara dra.
Ja, så hemskt är det.
Packade min väska och drog till gymmet imorse men inte fan hjälpte det. Körde två pass och försökte skaka av mig gnället men nää det finns kvar.

Ska packa väskan igen och dra iväg med syrran en stund. Har en "to do"-lista att beta av.
Får se om det hjälper... Kanske kan gnället försvinna en liten stund.
Inte blir det bättre av att vara hemma
iaf. Gnället har tagit över hela huset. Gnälliga familjen, det är vi det!

Usch, gnälliga dagar borde utrotas... Som tur är går det över fast just nu känner jag mig värdelös och otillräcklig.
Det är inte attraktivt med surpuppor och gnälliga människor men ibland måste skiten ut kroppen helt enkelt!

Finns det ingen medmänniska där ute som förstår mig och kan tycka lite synd om mig?

Nähe...

Hoppas ni får en bra dag iaf ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar