torsdag 10 maj 2012

Jag ljuger så bra...

I bland är det befogat att ljuga. Emma fick en flöjt på nyårsafton av våra kära vänner fam.Hultén. Emma har inte brytt sig så mycket om den förrän nu ikväll. Hon blåste i den oavbrutet i 1tim. Jag höll på att bryta ihop. Det lät förjävligt!!! Men självklart så ljög jag och sa att det lät fantastiskt. :)
Emma la sig tidigt ikväll, hon bad själv om att få krypa ner i sängen. Så nu har jag hunnit plugga lite och nu ska jag njuta av en egengjort specialsallad.

Ha en bra kväll!




För en tid sedan plockade Emma bort blommor från våra orkidéer här hemma. Katastrof. idag försökt hon gottgöra det. Hon tog ett tulpanblad och tryckte dit på den blomlösa orkidéen.
Inte lika fint, men det funkar ju! ;)

Min specialsallad med kycklingbebab...Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar