onsdag 30 maj 2012

Vattenpipa

OMG!!! För er som inte vet vad det betyder så är det ett hysteriskt OH MY GOD!

Jag läste precis i Östran om att röka vattenpipa.
Vi har en här hemma. Nu röker inte sonen i den längre men han gjorde. Gissa om jag fick mig en tankeställare när jag läste att det är lika farligt att röka vattenpipa som att röka cigaretter.
Hm...och jag har tillåtit honom röka det här hemma?! Givetvis har han inte rökt i den varje dag men nån gång då och då. Det var en tid då det var väldigt populärt bland ungdomarna.

Jag som verkligen är emot rökning, har aldrig testat själv att röka, varken vanliga cigaretter eller vattenpipa ( jo vattenpipa nån gång i Thailand ) det skadar och förstör så mycket. Men så har jag låtit min son röka både utomlands och här hemma. Idioti!
Det står att sitta och röka vattenpipa en timme motsvarar 100 cigaretter!!!
Usch!
Jag känner mig som en idiot just nu.

Ut med vattenpipan!

Nu till tandläkaren...kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar